Mar 25, 2010

Suur Reede!!!

Kei. Räägime nüüd siis olulistest asjadest ka.
2. aprill.
Ja perepühad ja nii :D
Et filmiklubi on ju praktiliselt perekond ja me peaksime nii olulisi pühi kui lihavõtted ikka tähistama.
Siis nüüd mõned küsimused.
Kuna reede on vaba päev, siis millal peaks alustama? 
Kes tulevad, kes ei? 
Kas me kogume kamba peale raha ja teeme perelõuna ka või toob igaüks oma näksid kaasa?
Kui teeme lõuna, siis mida me süüa teeme?
Kas kellelgi on veel mingeid proteste, ettepanekuid, nõudeid või soovitusi, mida me peaksime arvestama?
Kas 25 eeku näkku on palju või vähe või...?
Selle raha eest saaks siis posu mune, mingeid toiduvärve ja lasanje... Võib-olla mingi koogi ka?
Kas käime reedel koos poes?
Eriti, kui ma pean kaks korda sõitma, st jaguneme kahte autotäide?
Või ostan midagi ette ära?
Okei, aidake mind nüüd.
Mul jookseb juhe kokku kohe.

6 avaldust:

Anonymous said...

A ja B arvavad:
25kr on ok, teeme lasanjet ja ostame mune, poodi võiks kõik koos minna reedel. :)

Arbuusisuhkur said...

:D Ühe auto kaupa ja mina saan kaks korda poes käia :D
Muidu ma olen üldjoontes ka ikka ühise lõuna poolt. :)

Lothleg said...

jep, minule sobib ka selline lahendus. teeme ära! :D

Arbuusisuhkur said...

Keegi kellaaegu tahab pakkuda? Või midagi sellist... :D

Kädi said...

kelllaaegadega see lugu, et mis kellaks me lasagne valmis tahame saada? Siis sealt peaks poekäigu ja kokkamise ajaks paar lisatundi juurde arvutama. Aga mitu meid üldse kokku tuleb? Selle järgi saab ka vaadata, kas mmingiks koogiks raha üle jääb.

Või midagi...
Minu tagasihoidlikud sõnad!

Arbuusisuhkur said...

Ah, let's go woth the flow. See feik-lasanje, mida ma alati teen, on suht lihtne. Ja ma ostan arvatavasti toidukraami neljap õhtul siiski ära. on rahulikum. meid tuleb 9 kokku, nii et poeskäigust tuleb nagunii paras hullumaja.

 

Heidikutest Filmihoolikud Raili Keldris © 2008. Design By: SkinCorner