Mar 25, 2010

25.03.2010

The Slammin' Salmon (2009)

Uskumatu, aga Leeni film.
Noh, õigluse nimel olgu öeldud, et Ivari püüdis meile kunagi seda juba korra pähe määrida, aga siis jäime siiski Quarantine'i juurde. Not such a good idea altogether.
Igastahes. Vaatasime Leeni ja Kädi ja Ivari ja Nastja Svetlana Maria Nataša Natu Nataljaga.
See peaks ideepoolest olema sama tiimi töö, kes tegi Beerfesti. Oli vist isegi paar tuttavlikku nägu.
Okei, nalja sai. Päris korralikult isegi. Vahepeal häääääästi natukene oli võib-olla liiga julm või üle võlli. Aga olgem ausad. Meiesugustele rõvedikele pole miski üle mõistuse :D Pole nalja, mida me poleks juba teinud :D
Njah. Ma ütlen ainult nii palju, et me oleks võibla pidanud siiski ülemisel korrusel seekord olema, mitte keldris, oleks olnud mugavam, soojem ja suitsuvabam. Kusjuures ma olin ainus ilma saabaste ja jopeta persoon keldris täna ja ainus, kellel polnud külm :D
Enivei. Tagasi filmi juurde. Emmm. Okei, ma ei oska sellest suurt rääkida. Ses mõttes, et kui sa oled lootusetu rõvedik ja sulle ei käi vastu mitte mingi seedimise, kehalise vigastuse või seksiga seotud üle-vindi-nali, siis anna tuld. Ja kui sa oled Beerfesti juba näinud ja see sulle meeldis, on antud filmil ka suur võimalus :D
Aga kui valida nende kahe filmi vahel, siis eelistaksin ma igal seitsmel juhul Beerfesti. See oli kuidagi lahedam või uudsem või ma ei teagi.
Igaljuhul, kui peaks hindama, siis 5/10. 
Ja mitte sellepärast, et see oleks nii-nii kehv film, aga lihtsalt, pannes ta konteksti ja võrreldes teiste siin päris karmilt hinnatud filmidega... No Parnassus polnud mul mingi lemmik, aga sellele Salmon küll lähedale ei põruta :D



0 avaldust:

 

Heidikutest Filmihoolikud Raili Keldris © 2008. Design By: SkinCorner