Apr 2, 2010

1. aprill!!

Kurt & Cortney 1998

Ivari film. Andres ja Brigitta olid ka.
No naljapäeva me sellega ilmselgelt ei tähistanud, sest nalja selles filmis suurt ei saa. Ainult üks koht oli ja see oli ka pigem kurb. Kui ekraanitagune hääl suure kurbusega teatas, et suri ekraanil näidatud onu ja kõigest... 27? aastaselt... Mis pidi obviously olema mistake, sest ta nägi välja raudselt 57. Kui mitte 67.
Kõik, ja ma mõtlen KÕIK, intervjueeritavad selles dokumentaalis olid sügaval narkoretkedel juba pikemat aega olnud. Seal polnud ühtki sirget, triigitud, kammitud, peastud ja sorava kõnemaneeriga inimest, kes oleks loogilist juttu ajanud. Not one.
Eniveis. Huvitav oli küll. Ja Ivari leiab alati need Kurti-teemalised filmid siis, kui ma hakkan vaikselt unustama, et mul tulevad tema-teemalised raamatud iga hetk. Ja tekitab uuesti selle uudishimu ja kibeluse, et no milllllllllllal siis lõpuks... Ma oma küüned neile booksidele taha saan :D
Mulle meeldis mitmes mõttes Sid and Nancy rohkem. Filmi kui sellisena. Aga see siin on dokina täitsa huvitav. Igav küll ei hakanud. Et jah. Just päris vaimustushüüdeid ei tekitanud, aga ma usun, et vaatan selle kindlalt veel mingi hetk üksinda üle ka, et natuke seedida seda asja veel.
Mulle dokid meeldivad muidu. Vaataks neid tiheminigi, aga samas... Me vist pole päris seda sorti bunch, eh?
Kurt tundub väga nunnu muide. Oma jutu poolest eriti. See "ausaks jäämine" oli tal vist ikka väga hinge peal. 
See film igatahes klikkis mu praeguse seisundiga ja mulle meeldis.
Kui hindama peaks, siis... 9/10, aga eeldusel, et sa midagi juba enne Nirvanast ja Kurtist tead ja noh, eriti hea oleks, kui sa fänn oleks. Mina ei ole, aga teadsin midagi ikka enne. Päris tühjalt lehelt oleks vist igavavavõitu olnud. Ja seda konspiratsiooniteemat oli veits liialt. 
On midagi samal ajal südantlõhestavat ja romantilist inimestes, kes jäävad igavesti nooreks.


Ja selle viimase pildi kohta miski quote kah:


Photographer Michael Lanvine has snapped countless mega-celebrities, as well as a slew of grunge era bands (from Sonic Youth and Soundgarden, to the Flaming Lips). In a recent interview with Feature Shoot, Lanvine discusses both his recent professional reinvention, as well as the story behind the Kurt & Courtney portrait pictured above. Of the latter, he says:

We shot the photos at my Bleeker St loft on the Bowery. I remember that my friends Andrea Linett and Janet Billig were there. I remember the ridiculous twelve foot silk lighting setup I used. I remember people having to go out and score dope. I remember Kurt telling me that the reason that he loved Courtney so much was that she was the only girl he knew that would stand up at a party and smash a glass table to bits just for the hell of it. I remember thinking that was a pretty odd reason to love someone.

[via Cool Hunting]

0 avaldust:

 

Heidikutest Filmihoolikud Raili Keldris © 2008. Design By: SkinCorner