Mar 25, 2010

24.03.2010

The Imaginarium of Doctor Parnassus (2009)

Ivari provaidis filmi, Kenderi ja Kädiga vaatasime.
Silmale väga ilus vaadata, seda kohe kindlasti :) Ilusad inimesed, suuremalt osalt, naljakad remargid, kummalised maailmad ja kummaline, natuke muinasjutuline ja infantiilne süzee.
Miski meeldis. Peamiselt need kole-ilusad kaadrid imaginaariumist ja noh, Heath ikka ka... Lily tegi üllatavalt hea rolli mitte-näitleja kohta. Usutav. Ja tal on kõige kummalisem nägu - nii ilus, et peaaegu kole või nii kole, et ilus... Ma ei teagi. Modellile igatahes nagu loodud, sellist juba naljalt ei unusta :)
Mis ma veel öelda oskan? No ehk seda, et ma oled praktiliselt veendunud, et kui Heath poleks väga sobival hetkel sussi püsti visanud, ei oleks sellel filmil niisugust kultuse mainet küljes.
See on hea, don't get me wrong. Aga noh. See on HEA. Mitte mingi ajalooline teos, mitte mingi tohutu kultuuriväärtusega asi... Lihtsalt hea ja vaadatav film. Riskides avalikkuse vihaga- isegi film mida naljalt üle kahe korra ei vaatakski.
Aga kes veel näinud ei ole, muidugi vaadake! Ma pean ütlema, et Johnny tegi üllatavalt hea osatäitmise. Võib-olla oli asi selles, et ta ekraaniaeg oli umbes kolm minutit ja ta ei jõudnud selle ajaga "Sparrow'd teha" aga ta oli üllatavalt normaalne. Ja üllatavalt usutav. Mind isiklikult on need lugematud erinevate nimede ja kostüümidega Sparrow tema poolt ära tüüdanud. Ei tea, kas ma tahan temast liiga palju või ei, aga...
Kui hindama peaks, siis 7/10.


0 avaldust:

 

Heidikutest Filmihoolikud Raili Keldris © 2008. Design By: SkinCorner