Sep 25, 2010

25.09.2010

The Blind Side (2009)

See oli umbes sada aastat tagasi. Võsul. Kui me seda filmi vaatasime. Minu oma. Ivari ja Märt ja Arti vaatasid kaa.
See on üks minu lemmikumatest filmidest üldse. No nii hea ei anna olla :D
Draama ja komöödia ja soojus ja sellised softid ameerikalikud väärtused, mis kõik kokku kipuvad ehk mõnevõrra imalaks, aga samas... No hea on vaadata sellist filmi :)
Sandra on definitely endale ideaalselt sobivas rollis. Ta peaks täiesti unustama need tobedad komöödiad, mida ta siiani teinud on ja tõsisema kraami peale üle minema. No palju loomulikum ja tõsiseltvõetavam. Tim oli minu jaoks suhteliselt huvitav avastus. Ses mõttes, et nii palju ma kantrimuusikast ikka tean, et noh, minu jaoks on ta ikka laulja, mitte näitleja. Aga ta oli tõesti hea. Usutav ja lahe.
Üldiselt olen ma seda filmi näinud päris palju rohkem kui üks-kaks korda ja olen ausalt nõus sellega, et Bullock selle eest Oscari teenis. 
Selline natuke mushy-mushy, aga väga hea vaatamine. Natuke kurbust, aga üldiselt täiesti halbade emotsioonide ja adrenaliini vaba. Vahel kulub hädasti ära :)
Kui peaks hindama, siis minu poolt 10/10











Kick-Ass (2010)

See oli täna siis. Ma praegu just vaatasin, et täpselt neli kuud on möödas sellest, kui me viimati midagi vaadatud saime või nii :D
Et siis filmiklubi reunion kulges selle filmi seltsis. 
Minu oma. Leeni, Maarja, Gita, Ivari ja Andres olid kaa.
Võib-olla natuke liiga pikk selle sisu kohta. Äkki oli asi minus, aga algus venis kuidagi ebaproportsionaalselt pikaks. 
Ma valisin selle filmi eelkõige nende ekstrapositiivsete kommentaaride pärast imdb-s. Ja algus tundus küll veidi  pettumustvalmistav. Ma nagu ootasin natuke... Ägedamat algust või miskit?
Aga ei, mida edasi, seda paremaks. Ja nalja sai ja üle võlli keeratud situatsioone ja utoopiat...
Aaron oli võib-olla natuke liiga nunnu ja ilusake selle nähtamatu nohiku rolli jaoks, mis talle oli määratud. No okei, tal olid prillid... Mind on alati natuke segadusse ajanud see Hollywoodi loogika, et pane mingile kompule prill ninale ja siis on ta kohe mingi inetu pardipoeg ja nohkar vms. Arusaamatu. Et ühesõnaga, need prillid ei eksitanud.
Christopher on üks kõige kummalisematest ja lahedamatest noortest näitlejatest, keda ma tean. No nii... Lihtsalt kuidagi eripärane :D Ja sellise noore ea kohta päris mitmekülgne ja hea koomik :D
Üldiselt... Ajuvaba ja ülepingutatud, aga mitte närvidelekäival moel :D
Kui on vaja sellist kerget meelelahutust ja keskmises koguses naeru, siis... Andke tuld.
Mitte päris 10/10 aga minult saaks see film 7/10 küll.





0 avaldust:

 

Heidikutest Filmihoolikud Raili Keldris © 2008. Design By: SkinCorner