May 25, 2010

25.05.2010

Ma ei suuda enam vabandada, niiet liigume kohe pointi juurde.
Ma olen vahepeal mõned üliolulised filmimiitingud mainimata jätnud. Seems I'm finally getting a life of some sort.

Hitch (2005)

Lihtsalt üks ülinummi ja ülitüüpiline US comedy. Will teeb muidugi jälle ühe oma kuulsatest ülikoomilistest ja armastusväärsetest, aga samas täiesti matšorollidest. Ja mitte halvas mõttes, see on tegelikult lihtsa filmifänni jaoks, nagu mina seda olen, väga mugav. Peale Tomi on ta üks väheseid, kelle peale saab alati loota. Et kõik ta filmid lähevad kenade väikeste palakestena alla, ei aja iiveldama ega jää kurku kinni.
Aga tegelikult varastas kogu filmi Kevin. Lihtsalt... Ületas KÕIK. Ta on totaalselt nummi ja totaalselt... Rarrrhhh :D
Soovitan küll. Seltskonnaga, üksi... Seda on igatpidi superlahe vaadata, tõsiselt. Hinnates... 8/10 Tõesti korralik asi romantilise komöödia kohta.

Wake (2009)


ALL ABOUT Ian. Päriselt. Ilma temata poleks võibla väga mõtet vaadatagi. Süžee on kuidagi ujuv ja veniv ja selline... Aga tema silmad, oooo, ta silmad, need on lihtsalt out of this WORLD, ma ütlen!!
Väga rahuliku tempoga, vahepeal saab nalja, enamasti vaatad lihtsalt... Ja püüad oma lõuga piisavalt kiires tempos kuivatada, et kõht ilaseks ei saaks.
Danny teeb Hyde'i jälle. No okei, võibolla vähem küüniliselt ja natuke tänapäevasemas kuues, aga ta ilmselgelt tunneb end sellises karakteris väga koduselt.
Naispeaosalist ma ei hakka isegi linkima, ta oli lihtsalt... Hea. Mitte silmapaistev, aga omal kohal. Ja okei, kobeda välimusega, mingis mõttes.
Soovitan vaadata, kui oled enne näinud Vampiiri Päevikuid ja totaalselt jumaldad Ianit paha poisina. Sest ta on hea poisina ka tegelt totaalselt hot ja lahe on neid vaheldumisi vaadata ja võrrelda. 
Hinnata julgeks 7/10 ja selles seitsmest viis on Ianile :D 


See inglise versioon siis. Originaal. Ja kuigi ma pole uuele veel pilku heita saanud, julgen arvata, et ka parem.
Kõik oli liiga hea :D Ausalt, üle pika aja üks selline film, mida täie tähelepanuga jälgida ja naerda ja tõsiselt nautida ilma, et piinlik oleks. isegi sitanaljad ei tundunud selles kontekstis liiga magedad või jubedad.
Inglise huumor, my favourite :)
Ma ei oska eriti ühtki peaosalist välja tuua siin... Ühtki supernummit polnud... Samas, paar tuttavat nägu küll: Kris, kes on lihtsalt... Lahe. Ja teeb endale tüüpiliselt selliseid goofysid karaktereid järjest ja, mis siin salata, ka täiesti adekvaatselt...
Ja Peter, kes on mu lemmikumaid näitlejaid juba päris pikka aega. Ta on kuidagi nii arukast ja väljapeetud ja usutav alati :D Ja tema tegelased lihtsalt kuidagi varastavad filmi enamus aega :) Kainda adoor him. Alot.
Julgen öelda küll: 10/10
Üks paremaid filmiavastusi üle pika aja. Aplaus sulle, Ivari! LÕPUKS üks normaalne film sult! :D

0 avaldust:

 

Heidikutest Filmihoolikud Raili Keldris © 2008. Design By: SkinCorner