Apr 22, 2010

22.04.2010

American Psycho (2000)

Minu film. Andres ja Ivari vahtisid kahh :)
Mul on vähe aimu, miks mul selline film kogus üldse olemas on, aga kui nii, siis nii...
Väga saiko, väga weird, isegi mitte nii kohutavalt õudne või jube, pigem lihtsal kummaline. Christian oli lihtsalt ilastamapanevalt heas vormis ja ma üldse ei kahtlegi, et imdb-s kirjutatu on tõsi ja kui filmiti esimest dushi-stseeni, siis kogunesid kõik võtteplatsil olnud naised vaatama, kuidas ta end peseb :D
Üldse on see film paksult täis kuumi mehi nagu Josh, Jared, Justin, Bill ja jahh, oma kummalisel moel isegi Willem, kuigi tema aktsiad kukkusid natuke Antikristusega. Vot see oli kriipi ja VÄGA valus film, biliiv mii :D
Nii. Aga selle filmi juurde tagasi. Mind paelus seal see mõte, kui kergesti ja loomulikult kõik selles filmis kõiki kõigiga petavad ja selles polegi midagi imelikku. Et täielik emotsioonide ja sidemete puudumine. Kuidagi huvitav mõte :)
Ma ütleksin, et 6/10. Vaadatav, palju ilusaid inimesi, aga kuidagi segane ja natuke jättis mulje, et tegijad ei teadnud ise ka täpselt, mida nad saavutada tahavad. Ei liha ega kala.
Muidu cast oli ikka väga muljetavaldav ja nii :)
Õudukat sellest loota ei soovita. Mis minu seisukohalt on hea, sest ma pidin ainult paaris kohas silma kinni pigistama, muidu sain ilusti vaadata :P



0 avaldust:

 

Heidikutest Filmihoolikud Raili Keldris © 2008. Design By: SkinCorner