Nov 15, 2010

15.11.2010

A Nightmare on Elm Street (2010)


Ivari film, Andres ja mina vahtisime ka.
Appi, see film oli rõve. Ja verine. Ja noh, mõned ameerikalikult tüüpilised ilusad inimesed, kes maha notiti. Twilighti fännidel soovitaks vaadata esimest... Viit minutit, Kellan asjatab seal alguses veits. Pärast viit pange kinni, ausalt, ta sureb suht rõvedalt ja suht ruttu pärast seda :D
Ma ei tea... Filmina kohe üldse pole my cup of tea, aga pani päris mitmele asjale mõtlema. Nagu õudusunenäod ja foobiad. Kui palju tegelikult on maailmas PÄRIS normaalseid ja mittekatkisi inimesi? Mitte väga palju, ma kujutan ette..
Ma kohe ausalt ei oska pikalt lobada sellest, enamus aega hoidsin pilku mujal ja püüdsin mitte liiga palju tõmmelda :D
Kusjuures polnudki tegelt noh... Ma arvan, et see on kõigest hoolimata isegi noh... Hea..?


Enivei, mult saaks see film 5/10.


Ja pilte ka teile:









0 avaldust:

 

Heidikutest Filmihoolikud Raili Keldris © 2008. Design By: SkinCorner